Кирилл Хлесткин
New member
Бойова машина здирників, Бумер – як її тільки не называли… Поява тридцять восьмих на наших дорогах збіглося з періодом початкового нагромадження капіталу. І закріпилася в суспільній свідомості десь між малиновим піджаком, спортивним костюмом і голдовыми ланцюгами в палець товщиною. Пройшли роки, малинові піджаки пішли в минуле, E38 залишилися . І вони як і раніше сильніше багатьох. Недарма творці чергової бандитської саги посадили своїх персонажів саме в таку машину. Автомобіль не вимовляє ні слова, але смотрится при цьому фактурнее головних героїв. І одержує чергове прізвисько (і знову невтішне) – катафалка. Репутация… Зміна поколінь – неминуче, як саме життя, – давала шанувальникам баварського пропелера надію: нарешті зявиться новий, вільний від негативного сприйняття автомобіль. Не отут- те було – прийшов Крис Бэнгл. Здається мені, для шанувальників BMW він уже став персоною такої ж обожненої , як Білл Гейтс для програмістів. Нова сімка (E65) вийшла коровообразной на вид і прісної на смак. Виходить , якщо тобі потрібний справжній великий BMW, те іншого виходу, крім покупки E38, просто немає. І як тоді, скажіть на милість, бути з душею, яка жадає новизни? І як дати зрозуміти навколишнім, що їздиш саме на цій моделі зовсім не через відсутність грошей на покупку бэнглова утвору ? Стайлинг.Так- Так, саме стайлинг, а не тюнинг, потрібний тим, хто хоче виділитися, не выпендриваясь, і змінити вигляд машини, не руйнуючи цільний і вдалий образ . А доробка моторів і ходовий рідко буває затребувана власниками тридцять восьмих , тому що навіть із не самим потужним мотором (3.5 літра, 238 л.с.) сімка залишається дуже непоганим способом распрощаться справами. На наших фотографіях – саме приклад такого здорового мінімалізму. Індивідуальний стайлинг- проект – квінтесенція готових рішень від найвідоміших тюнинг- ательє, приправлена власними рішеннями . Передній спойлер нагадує AC Schnitzer, аеродинамічна накладка на задньому склі – Hamann (справжній , не стилізація). А от задній бампер – повністю своя розробка. За основу взяли хаманновскую ідею, але розглянути це непросто. Зате просто оцінити якість – воно ні чому німецькому не уступає Що ще? Ще пороги в стилі М 3 в 36- м кузові , тільки з выштамповкой, що зрительно збільшує передні двері І нарешті, головна ізюминка – на машині немає жодної емблеми. Такий Vip- Антифольклор. Одночасно позбуваємося від неприємностей з колекціонерами (думаю, їхн поминав добрим словом не один власник BMW) і зрительно розширюємо машину – гладкий капот здається неосяжним. До речі, при ліквідації торговельної марки застосована незвичайна технологія. Простою шпаклівкою було не обійтися – неминуче зявляться тріщини. Довелося запаювати оловом, а вже потім шліфувати, ґрунтувати й красити . Вийшло цікаво й незвичайно. Звичайно, BMW залишилася сама собою. Змінювати неї до невпізнанності й не було потрібно. ЗК іншого боку, при погляді на цю машину вже не лізуть у голову простацькі киномелодии й немудрий російськомовний рэп з народними подпевками. І це, мабуть, головне. Операція Антибумер пройшла успішно.